Την όμορφη καλοκαιριάτικη βραδιά της 28ns Ιουνίου του 2001, κάτι μαγικό έμελλε να συμβεί στο κέντρο της Αθήνας. Ακριβώς μέσα στον χώρο -ίσως και στον χρόνο- του Ελληνικού Ναού του Ολυμπίου Διός, με φόντο την Ακρόπολη και ενώ το πρώτο τέταρτο της Σελήνης είχε αρχίσει να προβάλλει στον νυχτερινό ουρανό της Αθήνας, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου διηύθυνε την Ωδή του πρός τον Μύθο. Την, θρυλική πλέον, Μυθωδία.
Αν και οι Αθηναίοι είχαν ακούσει πολλά για τη συγκεκριμένη εκδήλωση και έβλεπαν τα τεράστια σκηνικά να αγκαλιάζουν τις κολώνες του αρχαίου ναού, στην πραγματικότητα ελάχιστα έγιναν γνωστά για όσα έλαβαν χώρα εκείνο το βράδυ.
Γιατί, ενώ πολλά έχουν λεχθεί και γραφτεί για το γεγονός αυτό, ελάχιστα είναι εκείνα τα οποία γνωρίζουμε γι' αυτό καθ' αυτό το έργο- τόσο για τη μουσική του, όσο και για τα λόγια του - κυρίως γι' αυτά. Λό για τα οποία απαγγέλλονταν από μια πολυά ριθμη χορωδία 150 ατόμων -αριστερά οι άνδρες και δεξιά οι γυναίκες και από δύο υψίφωνους, οι οποίοι είχαν έρθει ειδικά για τον σκοπό αυτό από τις Η.Π.Α., για να συνοδεύσουν με τις μοναδικές φωνητικές τους επικλήσεις, εκείνες της χορωδίας που. ταξιδεύοντας μαζί επάνω στη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου, συνόδευσαν την αποστολή της NASA «Mars Odyssey Mission» προς τον πλανήτη Άρη.
Ολόκληρη η συναυλία, από την παραμικρή λεπτομέρεια μέχρι και την ακριβή ώρα που θα παιζόταν το κάθε τμήμα της Μυθωδίας, σχεδιάστηκε και χρηματοδοτήθηκε πλήρως από τη NASA, τη γνωστή Εθνική Αμερικανική Υπηρεσία Διαστήματος.
Η NASA επέλεξε την Ελλάδα -για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της αριστουργιματικής μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Εκείνες ακριβώς της ώρες, η αποστολή έμπαινε στην πιο κρίσιμη φάση της: της προσέγγισης του διαστημοπλοίου σε κα τάλληλο επίπεδο, ώστε να προετοιμαστεί για είσοδο σε τροχιά γύρω από τον κόκκινο πλανήτη. Πράγμα που τελικά όχι μόνο έγινε επιτυχόν, αλλά, επιπλέον, ενώ η απο στολή ήταν προγραμματισμένη να τελειώσει την Τρίτη 31 Αυγούστου του 2004, μετά τη λεπτομερή χαρτογράφηση του Άρη, απο φασίστηκε να συνεχιστεί «τουλάχιστον» μέχρι και το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας!
Διαπιστώθηκε μάλιστα η άψογη τεχνική κατάσταση του δορυφόρου, όσο και το ότι τα καύσιμα του Οδυσσέα, σύμφωνα με «νεότερους σωστότερους υπολογισμούς» της NASA φάνηκε ότι μπορούν να διαρκέσουν για τουλάχιστον μία ακόμα δεκαετία. (Είναι φανερό ότι το πρόγραμμα σκόπευε πολύ μα κρύτερα απ' ότι ανακοινώθηκε). Αποφασίστηκε λοιπόν ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται για επιστημονικές μετρήσεις που αφορούν στον Άρη, αλλά και για να παίζει τον ρόλο ενός επικοινωνιακού διαμεσολαβητή μεταξύ Γης και μελλοντικών αποστολών.
Για το θέμα αυτό θα επιστρέψουμε με αναλυτικό άρθρο σύντομα, διότι μόλις πρό σφατα η NASA άρχισε να δίνει στη δημοσιότητα πολλές και επιστημονικά «περίεργες» πληροφορίες.
Η Μυθωδία αποτελείται συνολικά από 10 μέρη και μια εισαγωγή, ενώ διαρκεί κάτι περισσότερο από μία ώρα. Μέχρι προ σφάτως, όσες προσπάθειες κι αν είχαν γί νει, στάθηκε αδύνατο να βρεθούν τα «λόγια» της χορωδίας και των υψιφώνων, αφού ακόμα και ο ίδιος ο Βαγγέλης Παπαθανασίου πλην πολύ χαλαρά και «υποτονικά»--υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν γραμμένοι στίχοι, αλλά «φωνητικές παρεμβάσεις».
Ωστόσο, όσο περισσότερο ακούει κάποιoς το έργο, τόσο εντονότερη έχει την αίσθηση ότι τα «λόγια» κάτι λένε. Αυτό είχε συμβεί και στον γράφοντα πολλές φορές στο παρελθόν και η εντύπωση ήταν, τρόπον τινά, εκείνη ενός... ακουστικού «ντε ζαβού».
Για αρχή, λοιπόν, καλό θα ήταν να εισέλθετε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Μυθωδίας (www.mythodea.com) και να ακούσετε το πρώτο μέρος της συμφωνίας, το οποίο αρχίζει να «παίζει» αυτόματα, μόλις φτάσετε στη σελίδα. Ακόμα καλύτερα, φροντίστε να προμηθευτείτε το CD και, στην ησυχία του προσωπικού σας χώρου, ακούστε τη συμφωνία μέρος - μέρος και συγκεντρωθείτε στα λόγια.
Από το 2003. έχουν γίνει από πολλούς αρκετέςπροσπάθειες για να αποκρυπτογρα φηθούν τα λόγια της Μυθωδίας. Ωστόσο, η σημαντικότερη δουλειά φαίνεται ότι έχει γίνει από τη διαδικτυακή persona με το όνομα Εχετλαίος, (www.geocities.com/ehetlaios/)Ο Εχετλαίος με ειδική κάρτα ήχου και κατάλληλο σόφτγουερ κατόρθωσε να απομονώσει τις διάφορεε συχνότητες των μερών του έργου και να αποκωδικοποιήσει το «λιμπρέτο» της Μυθωδίας!
Παρακάτω παραθέτουμε τα «λόγια» αυτά, που μέσα από μια συναυλία πλήρως οργα¬νωμένη και χρηματοδοτημένη από τη NASA, συνόδευσαν τη σοβαρότερη αποστολή της έως σήμερα προς στον Άρη. Συναυλία η οποία, τη στιγμή της εκτέλεσής της, εκπε¬μπόταν με ειδικά δορυφορικά κάτοπτρα της NASA προς το ουράνιο στίγμα της περιοχής του πλανήτη Άρη και του διαστημοπλοίου της NASA που τον πλησίαζε! (*)
Μέρος 1o:
ο) ΔΙ.... Α Ε.... ΛΑ (10 φορές)
ΕΛΑ
ΔΙ... Α Ε... ΡΩ... ΤΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ... ΕΛΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΖΗ... ΤΟ ΣΥ Ε... ΛΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (2 φορές)
ΔΙ..Α ΣΥ ΘΕ ΜΟΥ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (3 (φορές)
ΕΣΟ ΜΕΝ ΣΥ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (3 (φορές)
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ... ΟΣ (2 (φορές)
ΖΗ... ΤΟ TE ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ (2 φορές)
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ (2 (φορές)
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ ΔΗ (2 (φορές)
Μέρος 2o
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ (4 (φορές)
**ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΑΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΤΗΝ ΔΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΜΗ... ΤΡΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
... ΛΑ ΔΙ... Ι... ΑΑ... ΑΑ ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΟΜΕΝ ΣΟΙ ΔΕΟΜΕΝ (;) ΔΕΟΜΕΝΟΙ (4 φορές)
Πολύ σωστά έχετε καταλάβει. Είναι ακριβώς αυτό: Μια επίκληση προς τον Δια, τον «θεό όλων των θεών», κατά τους αρχαίους Έλληνες!
Απίστευτο δεν είναι; Να συνοδεύει η NASA, εν έτει 2001, μια επιστημονικότατη αποστολή της με ωδές προς τον Δία; Γιατί; Μήπως, τελικά, αυτό που επιμελώς, δεν προβάλλεται για χιλιάδες χρόνια, η σημερι νή επιστήμη το αναγνωρίζει και το θεωρεί της την αληθινή οδό προς τη γνώση•
Εξάλλου, στο β' τμήμα του 1ου μέρους, οι φράσεις με τα αστεράκια που άδονται από τη γυναικεία χορωδία, καλούν μαζί με τον Δία και τη θεά Δήμητρα. Γιατί;
Έχει εκφραστεί η άποψη ότι έτσι εστάλη το σήμα σε "εκείνους" που παρακολου θούν»!!), ότι τα Ελευσίνια θα ξαναρχίσουν να τελούνται και οτι ήδη εκκίνησαν από εκείνο το βράδυ! Ακόμα, έχει λεχθεί ότι, εκείνο το βράδυ του Ιουνίου του 2001, η ανθρωπότητα έγινε μάρτυρας της πρώτης επίσημης δήλωσης -από ένα μικρό ίσως τμήμα της παγκόσμιας εξουσίας του πλανή τη περί του ποιοι θεωρεί ότι είναι οι πραγματικοί άρχοντες του κόσμου και του διαστήματος...
Με μεγάλη προσοχή, πρέπει να εστιάσου¬με στα φωνητικά του 4ου και χρονικά μεγαλύτερου μέρους της συμφωνίας- διότι εμφανίζει τη μεγαλύτερη «απόκρυψη» στο τι λένε τα vocals. To ίδιο μέρος έχει πολλές και κλιμακούμενες αλλαγές, επανάληψη κάποιου αδιευκρίνιστου ακόμα μουσικο-χορωδιακού μοτίβου, ενώ τελειώνει με μια σειρά συμφωνικών effects που παραπέμπουν υποσυνείδητα σε εντάσεις γένεσης και δημιουργίας.
Το χαρακτηριστικότερο όμως όλων είναι ότι, το βράδυ της συναυλίας, ενώ αυτό το 4ο μέρος τελείωνε πάνω από τον ναό του Ολυμπίου Διός, εκείνες τις στιγμές ξεπρόβαλε μέσα από τους στύλους, ολοφώτεινος ο Αρης και, στα δεξιά του, στο ουράνιο στερέωμα, ο αστέρας Πάρις του αστερισμού του Ωρίωνα.
Για να μπορέσει όποιος το επιθυμεί να έχει μια πλήρη μουσική και νοητική εικόνα ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ, Είναι αναγκαίο να ακούσει το κάθε μέρος ξεχωριστά, ενώ παράλληλα να ακολουθεί τα φωνητικά που το συνοδεύουν. Ακόμα προτιμότερο θα ήταν να προσηλωθεί κάποιος στο έργο, μέσω του σχετικού DVD που κυκλοφορεί.
Βεβαίως, παραμένουν αναπάντητα κάποια ερωτήματα όπως: Γιατί η NASA προχώρησε σε αυτήν τη συναυλία; Γιατί επελέγη ο Βαγγέλης ΠαπαΘανασίου; Γιατί δεν έχουν εκδοθεί και κυκλοφορήσει επισήμως τα φωνητικά του έργου; Ειδικό δε, γιατί η συγκεκριμένη συναυλία συνδυάστηκε με την αποστολή διαστημοπλοίου στο Άρη; Και τι ακριβώς κάνει τελικά σήμερα αυτό το διαστημόπλοιο;
Του Γ.Πηλιούνη σε παλαιότερο περιοδικό «Τρίτο Μάτι».
Γιατί, ενώ πολλά έχουν λεχθεί και γραφτεί για το γεγονός αυτό, ελάχιστα είναι εκείνα τα οποία γνωρίζουμε γι' αυτό καθ' αυτό το έργο- τόσο για τη μουσική του, όσο και για τα λόγια του - κυρίως γι' αυτά. Λό για τα οποία απαγγέλλονταν από μια πολυά ριθμη χορωδία 150 ατόμων -αριστερά οι άνδρες και δεξιά οι γυναίκες και από δύο υψίφωνους, οι οποίοι είχαν έρθει ειδικά για τον σκοπό αυτό από τις Η.Π.Α., για να συνοδεύσουν με τις μοναδικές φωνητικές τους επικλήσεις, εκείνες της χορωδίας που. ταξιδεύοντας μαζί επάνω στη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου, συνόδευσαν την αποστολή της NASA «Mars Odyssey Mission» προς τον πλανήτη Άρη.
Ολόκληρη η συναυλία, από την παραμικρή λεπτομέρεια μέχρι και την ακριβή ώρα που θα παιζόταν το κάθε τμήμα της Μυθωδίας, σχεδιάστηκε και χρηματοδοτήθηκε πλήρως από τη NASA, τη γνωστή Εθνική Αμερικανική Υπηρεσία Διαστήματος.
Η NASA επέλεξε την Ελλάδα -για την ακρίβεια, το ζήτησε σχεδόν ενάμισι χρόνο πριν από την Ελληνική Κυβέρνηση για να δημιουργήσει με τη βοήθεια της αριστουργιματικής μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου, μέσα από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, τις «κατάλληλες συνθήκες» προκειμένου η αποστολή της προς τον Πλανήτη Άρη να στεφθεί με επιτυχία!
Εκείνες ακριβώς της ώρες, η αποστολή έμπαινε στην πιο κρίσιμη φάση της: της προσέγγισης του διαστημοπλοίου σε κα τάλληλο επίπεδο, ώστε να προετοιμαστεί για είσοδο σε τροχιά γύρω από τον κόκκινο πλανήτη. Πράγμα που τελικά όχι μόνο έγινε επιτυχόν, αλλά, επιπλέον, ενώ η απο στολή ήταν προγραμματισμένη να τελειώσει την Τρίτη 31 Αυγούστου του 2004, μετά τη λεπτομερή χαρτογράφηση του Άρη, απο φασίστηκε να συνεχιστεί «τουλάχιστον» μέχρι και το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας!
Διαπιστώθηκε μάλιστα η άψογη τεχνική κατάσταση του δορυφόρου, όσο και το ότι τα καύσιμα του Οδυσσέα, σύμφωνα με «νεότερους σωστότερους υπολογισμούς» της NASA φάνηκε ότι μπορούν να διαρκέσουν για τουλάχιστον μία ακόμα δεκαετία. (Είναι φανερό ότι το πρόγραμμα σκόπευε πολύ μα κρύτερα απ' ότι ανακοινώθηκε). Αποφασίστηκε λοιπόν ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται για επιστημονικές μετρήσεις που αφορούν στον Άρη, αλλά και για να παίζει τον ρόλο ενός επικοινωνιακού διαμεσολαβητή μεταξύ Γης και μελλοντικών αποστολών.
Για το θέμα αυτό θα επιστρέψουμε με αναλυτικό άρθρο σύντομα, διότι μόλις πρό σφατα η NASA άρχισε να δίνει στη δημοσιότητα πολλές και επιστημονικά «περίεργες» πληροφορίες.
Η Μυθωδία αποτελείται συνολικά από 10 μέρη και μια εισαγωγή, ενώ διαρκεί κάτι περισσότερο από μία ώρα. Μέχρι προ σφάτως, όσες προσπάθειες κι αν είχαν γί νει, στάθηκε αδύνατο να βρεθούν τα «λόγια» της χορωδίας και των υψιφώνων, αφού ακόμα και ο ίδιος ο Βαγγέλης Παπαθανασίου πλην πολύ χαλαρά και «υποτονικά»--υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν γραμμένοι στίχοι, αλλά «φωνητικές παρεμβάσεις».
Ωστόσο, όσο περισσότερο ακούει κάποιoς το έργο, τόσο εντονότερη έχει την αίσθηση ότι τα «λόγια» κάτι λένε. Αυτό είχε συμβεί και στον γράφοντα πολλές φορές στο παρελθόν και η εντύπωση ήταν, τρόπον τινά, εκείνη ενός... ακουστικού «ντε ζαβού».
Για αρχή, λοιπόν, καλό θα ήταν να εισέλθετε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Μυθωδίας (www.mythodea.com) και να ακούσετε το πρώτο μέρος της συμφωνίας, το οποίο αρχίζει να «παίζει» αυτόματα, μόλις φτάσετε στη σελίδα. Ακόμα καλύτερα, φροντίστε να προμηθευτείτε το CD και, στην ησυχία του προσωπικού σας χώρου, ακούστε τη συμφωνία μέρος - μέρος και συγκεντρωθείτε στα λόγια.
Από το 2003. έχουν γίνει από πολλούς αρκετέςπροσπάθειες για να αποκρυπτογρα φηθούν τα λόγια της Μυθωδίας. Ωστόσο, η σημαντικότερη δουλειά φαίνεται ότι έχει γίνει από τη διαδικτυακή persona με το όνομα Εχετλαίος, (www.geocities.com/ehetlaios/)Ο Εχετλαίος με ειδική κάρτα ήχου και κατάλληλο σόφτγουερ κατόρθωσε να απομονώσει τις διάφορεε συχνότητες των μερών του έργου και να αποκωδικοποιήσει το «λιμπρέτο» της Μυθωδίας!
Παρακάτω παραθέτουμε τα «λόγια» αυτά, που μέσα από μια συναυλία πλήρως οργα¬νωμένη και χρηματοδοτημένη από τη NASA, συνόδευσαν τη σοβαρότερη αποστολή της έως σήμερα προς στον Άρη. Συναυλία η οποία, τη στιγμή της εκτέλεσής της, εκπε¬μπόταν με ειδικά δορυφορικά κάτοπτρα της NASA προς το ουράνιο στίγμα της περιοχής του πλανήτη Άρη και του διαστημοπλοίου της NASA που τον πλησίαζε! (*)
Μέρος 1o:
ο) ΔΙ.... Α Ε.... ΛΑ (10 φορές)
ΕΛΑ
ΔΙ... Α Ε... ΡΩ... ΤΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ... ΕΛΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ
ΖΗ... ΤΟ ΣΥ Ε... ΛΑ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (2 φορές)
ΔΙ..Α ΣΥ ΘΕ ΜΟΥ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (3 (φορές)
ΕΣΟ ΜΕΝ ΣΥ
ΕΣΥ ΠΑΙ ΔΕΙ (3 (φορές)
ΕΝ ΖΗΝ ΘΕ... ΟΣ (2 (φορές)
ΖΗ... ΤΟ TE ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΕ (2 φορές)
ΜΟΝΗ ΤΕ ΤΟΥ ΔΙΑ ΜΕΝ (2 (φορές)
ΠΑΙ ΖΕΥ ΠΑΙ ΔΗ ΠΑΙ ΔΗ (2 (φορές)
Μέρος 2o
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ (4 (φορές)
**ΔΙ-
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΑΤΕ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΤΗΝ ΔΗ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
** ΜΗ... ΤΡΑ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΙΗ
... ΛΑ ΔΙ... Ι... ΑΑ... ΑΑ ΔΕΙ
ΔΕΟΜΕΝΟΙ ΔΕΟΜΕΝ ΣΟΙ ΔΕΟΜΕΝ (;) ΔΕΟΜΕΝΟΙ (4 φορές)
Πολύ σωστά έχετε καταλάβει. Είναι ακριβώς αυτό: Μια επίκληση προς τον Δια, τον «θεό όλων των θεών», κατά τους αρχαίους Έλληνες!
Απίστευτο δεν είναι; Να συνοδεύει η NASA, εν έτει 2001, μια επιστημονικότατη αποστολή της με ωδές προς τον Δία; Γιατί; Μήπως, τελικά, αυτό που επιμελώς, δεν προβάλλεται για χιλιάδες χρόνια, η σημερι νή επιστήμη το αναγνωρίζει και το θεωρεί της την αληθινή οδό προς τη γνώση•
Εξάλλου, στο β' τμήμα του 1ου μέρους, οι φράσεις με τα αστεράκια που άδονται από τη γυναικεία χορωδία, καλούν μαζί με τον Δία και τη θεά Δήμητρα. Γιατί;
Έχει εκφραστεί η άποψη ότι έτσι εστάλη το σήμα σε "εκείνους" που παρακολου θούν»!!), ότι τα Ελευσίνια θα ξαναρχίσουν να τελούνται και οτι ήδη εκκίνησαν από εκείνο το βράδυ! Ακόμα, έχει λεχθεί ότι, εκείνο το βράδυ του Ιουνίου του 2001, η ανθρωπότητα έγινε μάρτυρας της πρώτης επίσημης δήλωσης -από ένα μικρό ίσως τμήμα της παγκόσμιας εξουσίας του πλανή τη περί του ποιοι θεωρεί ότι είναι οι πραγματικοί άρχοντες του κόσμου και του διαστήματος...
Με μεγάλη προσοχή, πρέπει να εστιάσου¬με στα φωνητικά του 4ου και χρονικά μεγαλύτερου μέρους της συμφωνίας- διότι εμφανίζει τη μεγαλύτερη «απόκρυψη» στο τι λένε τα vocals. To ίδιο μέρος έχει πολλές και κλιμακούμενες αλλαγές, επανάληψη κάποιου αδιευκρίνιστου ακόμα μουσικο-χορωδιακού μοτίβου, ενώ τελειώνει με μια σειρά συμφωνικών effects που παραπέμπουν υποσυνείδητα σε εντάσεις γένεσης και δημιουργίας.
Το χαρακτηριστικότερο όμως όλων είναι ότι, το βράδυ της συναυλίας, ενώ αυτό το 4ο μέρος τελείωνε πάνω από τον ναό του Ολυμπίου Διός, εκείνες τις στιγμές ξεπρόβαλε μέσα από τους στύλους, ολοφώτεινος ο Αρης και, στα δεξιά του, στο ουράνιο στερέωμα, ο αστέρας Πάρις του αστερισμού του Ωρίωνα.
Για να μπορέσει όποιος το επιθυμεί να έχει μια πλήρη μουσική και νοητική εικόνα ΤΗΣ ΜΥΘΩΔΙΑΣ, Είναι αναγκαίο να ακούσει το κάθε μέρος ξεχωριστά, ενώ παράλληλα να ακολουθεί τα φωνητικά που το συνοδεύουν. Ακόμα προτιμότερο θα ήταν να προσηλωθεί κάποιος στο έργο, μέσω του σχετικού DVD που κυκλοφορεί.
Βεβαίως, παραμένουν αναπάντητα κάποια ερωτήματα όπως: Γιατί η NASA προχώρησε σε αυτήν τη συναυλία; Γιατί επελέγη ο Βαγγέλης ΠαπαΘανασίου; Γιατί δεν έχουν εκδοθεί και κυκλοφορήσει επισήμως τα φωνητικά του έργου; Ειδικό δε, γιατί η συγκεκριμένη συναυλία συνδυάστηκε με την αποστολή διαστημοπλοίου στο Άρη; Και τι ακριβώς κάνει τελικά σήμερα αυτό το διαστημόπλοιο;
Του Γ.Πηλιούνη σε παλαιότερο περιοδικό «Τρίτο Μάτι».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου